HELLO THERE!

Thanks for visiting goodfellas official site called 'goodfellascentral'. Goodfellas consists of five fellow malaysians: haizam on drums, pjoe and bulost on guitars, atta on bass and epul on vocals and we are here to enjoy and share our music, make more friends and spread the words of peace and respect. You can find out more about us on this site and also feel free to add us on myspace, friendster, facebook, and youtube. JUTAAN TERIMA KASIH DI ATAS SEGALA SOKONGAN YANG DIBERIKAN!!!

OUR 1ST MUSIC VIDEO "HOPE". HAPPY WATCHING!

for more info about the video, CLICK HERE!

18.9.08

september sudah tiba

fiuhhh..da sebulan lebih da...let see,

1) kami memang plan nak keluarkan first EP kami bulan ni. semua da siap, cuma master copy sedang dalam perjalanan dari sound engineer (yang telah pulang ke Sarawak) ke pihak goodfellas di semenanjung ini. Sesudah sampai, kami akan cepat2 print and distribute. harap2 sangat dapat selesaikan semua dalam bulan ni.

2) hmmm...pasal band members pulak: haizam, atta, dan epul sedang sambung belajar. pjoe dah 3 minggu pulang ke US dan bulost dah nak pulang ke UK beberapa hari lagi. Jadi tinggal haizam, atta, dan epul utk perjuangkan misi goodfellas di Malaysia sementara setahun ketiadaan dua ekor pemain gitar.

3) T-SHIRT goodfellas sudah SOLD OUT! mintak maaf sangat2 kepada yang baru bertanya pasal baju tu, semua da habis. terima kasih kepada yang dah beli, kami amat2 berbesar hati! ada yang memberi idea untuk reprint design tu tapi disebabkn kami da cakap yang design tu limited jadi mustahil untuk kami reprint design yang exactly sama. minta maaf sekali lagi. insyaallah pada masa akan datang kami akan keluarkan design2 yang baru yang lebih segar dan menawan.

4) hmm...apa lagi eh...itu je lah yang terlintas setakat ni. oh ye kami sudah ada website di AMP jugak jadi boleh klik 'AMP' di panel kiri (bawah 'WE ARE HERE TOO'). kami juga nak ambil kesempatan nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua! =)

apa2 update kami akan beritahu lagi! ja matta! (jumpa lagi!)

-pjoe-

No comments: